Opret din restaurant til Wine Week + Cocktails 2025 - Eventkategori 1

Er din restaurant allerede oprettet på bordibyen.dk?
Hvis din restaurant allerede er oprettet på bordibyen.dk ifm. med et tidligere arrangement, så skal du ikke oprette dig igen, men blot skrive til info@madbillet.dk at du gerne vil have din restaurant tilmeldt Wine Week + Cocktails 2025 - Eventkategori 1.
Her kan du angive navnene på en eller flere af de restauranter du ønsker at have med i Wine Week + Cocktails 2025 - Eventkategori 1.


Dine oplysninger til Login
Din e-mail benyttes når du skal logge ind
Skal minimum være 6 tegn

Betingelser Wine Week + cocktails 2025 - Eventkategori 1

Ved deltagelse i Wine Week d. 28. august - 07. september 2025 forpligter du dig til følgende: 

  • Menuen skal have en værdi af minimum 430 kr. og skal som minimum repræsentere samme niveau som det almindelige menukort
  • Serveringen skal indeholde vin eller cocktails. Om den også indeholder mad er op til dig.

  • Det er som udgangspunkt ikke muligt at ændre i menuen, når billetterne først er sat til salg. Mindre ændringer i forbindelse med leverandørsvigt og lignende må forekomme.Vi skal kontaktes hurtigst muligt, hvis dette skulle være tilfældet.
  • Menuen udbydes eksklusivt til Wine Week og må ikke udbydes til samme eller lavere billetpris på andre platforme i perioden. Vi forbeholder os retten til at refundere eventuelle solgte billetter via Wine Week til gæsterne, hvis dette er tilfældet.


Det er krav, at du har indtastet og uploadet nedenstående i Bordibyen.dk senest mandag d. 11.  august 2025 kl. 12.00:

  • Beskrivelse af menuen
  • Beskrivelse af restauranten/baren
  • Godkend opsætning
  • Tre billeder i høj opløsning


Økonomi:

  • Salget foregår via billetportalen Madbillet, som sælger billetterne for 350 kr. inkl. billetgebyr (25 kr.) og moms.
  • Du får udbetalt 300 kr. inkl. moms pr. billet solgt igennem wineweek.dk. Der udbetales også 300 kr. for eventuelle no-shows.
  • Madbillet benytter billetgebyret til markedsføring, systemvaretagelse, administration, kundesupport samt teknisk håndtering af billetsalget.


Afregning for Wine Week sker ultimo uge 37, 2025

I uge 37 modtager du en mail, hvori kontonr. og beløb skal bekræftes. Sørg for at kontonr. og mailadresse på forhånd er udfyldt i Bordibyen. Der afregnes pr. billet solgt via wineweek.dk. Pengene kan ikke udbetales før eventen pga. lovgivning for salg af billetter til arrangementer.

Billetter:

Booking og billetsalg foregår via wineweek.dk. Menuen må ikke tilbydes til billigere pris på egen eller andre platforme i samme periode. Det betyder, at eventuelle walk-ins også skal købe billet på hjemmesiden.

Du kan sætte billetter til salg til både frokost og aften og det er op til dig hvilke af de 11 dage du har lyst til at deltage. Vi ser dog gerne at du sætter minimum 100 billetter til salg i løbet af de 11 dage.


Force majeure: 

  • Restauranten forpligter sig til at følge myndighedernes løbende anbefalinger og udmeldinger i forbindelse med force majeure som f.eks corona og ekstreme vejrsituationer.

  • Sker der lovmæssige ændringer som gør, at arrangementet ikke kan afholdes, forbeholder vi os retten til refundere pengene til de gæster, der har købt billet. Madbillet står for kommunikation og sørger for refunderingen.


Restauranten er slutteligt indforstået med:

  • Der udbetales ikke erstatning eller kompensation, udover den almindelige billetpris, for fejlbookinger der er sket af tekniske eller menneskelige årsager. Vi gør vores bedste for at undgå fejl.

  • At Madbillet og vores partnere bruger restaurantens navn, logo mm. i forbindelse med markedsføring af Wine Week.

  • At restauranten har ansvaret for at indhente rettigheder til alt materiale (billeder, tekst mv.), der uploades i systemet. Alle krav fra eventuelle rettighedshavere videresendes direkte til restauranten.

  •  At restauranten har ansvaret for at overholde alle regler om hygiejne og drift af fødevarevirksomheder. Alle krav fra eventuelle henvendelser videresendes direkte til restauranten.